Diamond
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Diamond

Pokemon Foorumi
 
PortalPortal  PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Paras pelimuistosi

Siirry alas 
+2
Genkku
Zant
6 posters
KirjoittajaViesti
Zant

Zant


Viestien lukumäärä : 28
Ikä : 30
Location : Virolahti
Registration date : 10.10.2007

Paras pelimuistosi Empty
ViestiAihe: Paras pelimuistosi   Paras pelimuistosi EmptyMa 15 Loka 2007, 18:40

Eli paras peli muistonne kokemus jostakin pelistä, muisto tai jotaan muuta.
Paras omakohtainen pelaamiseen liittyvä muisto on, kun kävin päiväkodissa ja olin muistaakseni kuumeessa kotona ja iskä oli vahtimassa. Meille oli juuri hankittu upouusi Nintendo 64-konsoli, kaksi ohjainta, Mario Kart 64 ja Super Mario 64 ja sitten päätimme ottaa iskän kanssa kilpailun Mario Kart 64:ssä ja siitä se sitten lähti aina välillä oli kilpailuilta, jolloi kisattiin iskää vastaan. Se oli ihanaa ja haastavaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Genkku

Genkku


Viestien lukumäärä : 11
Location : Rovaniemi
Registration date : 15.10.2007

Paras pelimuistosi Empty
ViestiAihe: Vs: Paras pelimuistosi   Paras pelimuistosi EmptyMa 15 Loka 2007, 20:06

Varmaan tällainen kun olin yhdessä pelikaupassa ja siellä oli joku saman ikäinen kaveri kuin minä. Hän sitten sanoi Smash Brossin edessä, että otetaanko matsi?

Hän valitsi kai Marthin ja minä Marion. Hän sanoi: "Hää, et sä tuolla voita". Kentäksi otimme Hyryle templen.
Kun ottelu alkoi niin käytin heittoa ja heitin tyypin n. 10 kertaa alas ja voitin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://varjis.urli.net
Admin
Ylläpitäjä
Admin


Viestien lukumäärä : 91
Location : Takanasi
Registration date : 01.10.2007

Paras pelimuistosi Empty
ViestiAihe: Vs: Paras pelimuistosi   Paras pelimuistosi EmptyMa 15 Loka 2007, 20:12

Parhaita on kun pelasin ensimmäistä kertaa Pokemon Leaf Greeniä. Oli todella hauskaa lähteä seikkailulle ja metsästää muutama Pokemon. En sitten koskaan lakannut sen pelaamista, koko ajan oli pakko metsästää uusia Pokemoneja ja mennä eteenpäin kohti Pokeliigaa.

Semmosta.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://poke.palstahaku.com
Master Of Pokémon
Master Moppi
Master Of Pokémon


Viestien lukumäärä : 32
Ikä : 30
Location : Hyvinkää
Registration date : 10.10.2007

Paras pelimuistosi Empty
ViestiAihe: Vs: Paras pelimuistosi   Paras pelimuistosi EmptyLa 27 Loka 2007, 17:32

Paras muisto on, kun
pääsin Goldissa Pokemon-Liigan ensimmäistä kertaa läpi Smile.
Takaisin alkuun Siirry alas
Meizza

Meizza


Viestien lukumäärä : 105
Ikä : 30
Location : Espoo
Registration date : 15.10.2007

Paras pelimuistosi Empty
ViestiAihe: Vs: Paras pelimuistosi   Paras pelimuistosi EmptyPe 09 Marras 2007, 22:34

Ehkä paras muistoni on se kun viime jouluna sain lahjaksi
Pkmn Mystery Dungeon Red Rescue Teamin. Olin odottanut sitä niiiiiiiiiiiiiiiiinnnnn innolla, että jopa anelin että saisinko sen jo ennen joulua. Razz No sitten kun joulu koitti, niin arvata saattaa että kun heti oli joulu jutut ohi, menin oikopäätä pelaamaan. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
ooksuu

ooksuu


Viestien lukumäärä : 33
Registration date : 21.01.2008

Paras pelimuistosi Empty
ViestiAihe: Vs: Paras pelimuistosi   Paras pelimuistosi EmptyTi 22 Tammi 2008, 11:43

Paras muistoni oli kun pelasin ensimmäistä kertaa sony ykkösellä kaverilla oli eka konsoli jota testasin king
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Paras pelimuistosi Empty
ViestiAihe: Vs: Paras pelimuistosi   Paras pelimuistosi Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Paras pelimuistosi
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Paras hahmo TV-sarjassa?
» Paras Pokemon Peli

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Diamond :: Muuta :: Muut videopelit-
Siirry: