Diamond
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Diamond

Pokemon Foorumi
 
PortalPortal  PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
metagross

metagross


Viestien lukumäärä : 38
Registration date : 15.10.2007

Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team   Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team - Sivu 2 EmptyKe 26 Joulu 2007, 19:14

Itseltäni puuttuu vain regit. Olen tässä yritellyt hankkia Keckleonia, mutta ei se vaan liity, ja ne hittaa mun 100lv articunoon 40-247. Todella epäreilua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Meizza

Meizza


Viestien lukumäärä : 105
Ikä : 30
Location : Espoo
Registration date : 15.10.2007

Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team   Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team - Sivu 2 EmptyTo 27 Joulu 2007, 12:39

metagross kirjoitti:
Itseltäni puuttuu vain regit. Olen tässä yritellyt hankkia Keckleonia, mutta ei se vaan liity, ja ne hittaa mun 100lv articunoon 40-247. Todella epäreilua.

Minäkin olen koittanut saada sitä mukaan, mutta ei vain auta. Ja Articunolla ei kannata sitä hankkia. Jos sinulla on jokin muu 100Lv poksu, joka ei ole Flying-tyyppiä, koita sillä. Keckleon tappaa sinun Articunosi yhdellä Ancientpowerilla, varsinkin jos se on tehnyt sinuun Screechin.
Minä juuri tällä hetkellä kouluttelen Jirachia ja Celebiä jos niillä vaikka onnistuisi saamaan Keckleonin kun ne eivät ole sille heikkoja.
Mutta olisi muutamia kysymyksiä..... (Niitä tulee vähän väliä. Ei tarvitse vastata jos ei jaksa.) Mutta kun Red-versiossa muistaakseni tapahtui tälläinen tapaus:
Kun olin menossa Ho-ohilla Pelipper Post Officen taulua katsomaan, niin vastaan tuli Munchlax! Se pyysi minulta ruokaa ja annoin Huge Applen ja sitten se antoi vastineeksi Munch Belt nimisen tavaran. Tuleeko Munchlax vastaan vain Red-versiossa vai voiko se tulla myös Bluessa?

Tässä olisi toinen:
Mitä hyötyä on Jirachin liikkeestä Doom Desire?
Kun tein sen niin siihen tuli jokin tälläinen teksti:
"Jirachi has set fixed damage." Ja kun tein jonkin iskun, vihollinen menetti vain 35! Mitä hiton hyötyä tuostakin sitten on jos menettää vain 35?

Tässä kolmas: Mistä löytäisi itemiä nimeltä Banana?

Tässä neljäs: Onko Joyous Tower ihmeellinen paikka? Siis että saako sieltä jotain..... siis että onko siellä boss-pokemonia siellä 99 kerroksessa?
Takaisin alkuun Siirry alas
metagross

metagross


Viestien lukumäärä : 38
Registration date : 15.10.2007

Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team   Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team - Sivu 2 EmptyTo 27 Joulu 2007, 16:23

1. Munchlax voi tulla molemmissa peleissä. (Siihen tarvitsee kylläkin tuuria.)

2. Sama homma kun Future sightillä, kätevä 1lv luolissa.

3. Unknown dungeonista.

4. Sieltä saa harvinaisia itemejä, ja sieltä löytää starttereita ja chanseyn.
Takaisin alkuun Siirry alas
Meizza

Meizza


Viestien lukumäärä : 105
Ikä : 30
Location : Espoo
Registration date : 15.10.2007

Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team   Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team - Sivu 2 EmptyTo 27 Joulu 2007, 16:34

metagross kirjoitti:
1. Munchlax voi tulla molemmissa peleissä. (Siihen tarvitsee kylläkin tuuria.)

2. Sama homma kun Future sightillä, kätevä 1lv luolissa.

3. Unknown dungeonista.

4. Sieltä saa harvinaisia itemejä, ja sieltä löytää starttereita ja chanseyn.

Kiitos vastauksista jälleen kerran! Very Happy Olet auttanut minua paljon. Toivottavasti voin korvata apusi. Minultakin voi kysyä. Kyllä minäkin jotain tiedän. xD Harmi kun se Munchlax ei liity mukaan.... -_-
Katsoppa muuten tuonne ---> http://www.serebii.net/mysteriousdungeon/friendarea/03.shtml

Ja rullaa siitä alaspäin siihen viimeiseen asti ja katso niitä, ketä on missäkin. Miksiköhän Mucnhlax on tuolla vaikkei sitä saa?
Aika hassua. Suspect

(Ja mitähän tekisin Wish Stonellani kun Jirachikin on tiimissä... Ei siltä kai enään voi toivoa...)
Takaisin alkuun Siirry alas
metagross

metagross


Viestien lukumäärä : 38
Registration date : 15.10.2007

Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team   Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team - Sivu 2 EmptyTo 27 Joulu 2007, 19:09

Serebiin tekijät ovat lisänneet friend arean, mihin Munchlax tulis, jos sen saisi. Ja voithan aina Farewellittää Jirachin vetää paikan wish stonen kanssa ja hankkia sen toiveen, ja mennä uudelleen läpi ja hankia kaveriksi. Tuo ei tosin kannata.
Takaisin alkuun Siirry alas
Meizza

Meizza


Viestien lukumäärä : 105
Ikä : 30
Location : Espoo
Registration date : 15.10.2007

Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team   Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team - Sivu 2 EmptyPe 28 Joulu 2007, 16:20

Hmm.. Tuolla dungeon-valikossa on 4 sellaista paikkaa joita ei minun valikossa ole. Ainiin... nehän on niitä nintendo-event juttuja jotka saa vain nintendon tapahtumasta.
Mutta... Mitä muuta voi tehdä toiminnolla Wonder Mail muutakuin vastaanottaa pelastus tehtäviä ja kaverin pelastus tehtäviä?
Vai tehdäänkö sillä muuta. Olen kyllä jotain kuullut että sinne saa laitettua sellaisia koodeja jolla saisi nuo evet dungeonit. Tai sitten se oli joku tyhmä huhu. -___-
Takaisin alkuun Siirry alas
metagross

metagross


Viestien lukumäärä : 38
Registration date : 15.10.2007

Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team   Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team - Sivu 2 EmptyPe 28 Joulu 2007, 18:19

Kyllä sillä saa ne Event dungeonit auki. Tässä pari wonder mail koodia: http://www.pokemon.fi/forum/viewtopic.php?id=5465
Ja tässä voit tehdä omia koodeja: http://upokecenter.com/games/dungeon/guides/wondermail.php
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Ylläpitäjä
Admin


Viestien lukumäärä : 91
Location : Takanasi
Registration date : 01.10.2007

Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team   Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team - Sivu 2 EmptyPe 28 Joulu 2007, 18:55

Jep, event dungeonit saa auki, ja ne kannattaakin avata, enpä usko että löytää helposti eventin josta saisi niitä. Ei niissä dungeoneissa taida olla mitään ihmeellisiä pokemoneja.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://poke.palstahaku.com
Meizza

Meizza


Viestien lukumäärä : 105
Ikä : 30
Location : Espoo
Registration date : 15.10.2007

Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team   Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team - Sivu 2 EmptyTi 01 Tammi 2008, 13:29

Joo löysin itse sattumalta ne koodit ja olen siitä eteenpäin etsinyt koodeja ja olen löytänyt sivun, josta saa loputtomasti melkein mitä tavaraa vain. Smile Voin laittaa sen, jos haluatte....

Pitää siis tehdä tehtävä, että sen tavaran saa. Mutta sinne voi itse laittaa mistä paikasta täytyy pelastamaan lähetä ja saa valita kuinka vaikea se on ja minkä tavaran tahtoo. Paitsi että se on sellaista koodien näpyttelyä, mutta kyllä minun vaivani ovat korvanneet Joy Seedit ja kaikki muutkin haluamani.
Ja sitten löysin sellaisiakin koodeja jolla saa esim. Blue-versioon Feebasin sinne Waterfallpondiin josta sen voi sitten hankkia kaveriksi.
Laitan tähän ne jos tahdotte ne kamulistallenne:

Blue-version:
Feebas = 1 ? 6 9 (F) J Y ? ? X 6 Q
X J ? Q F
4 ? 6 Q ! ? X

Mantine = 4 ? ? N 2 2 (...) ? ? Q 6
J
H 3 ? (M) 8 4 7 0 J N ? W

Plusle = F ? R P F ? (...) ? ? + 7 ?
C T ? H 6 4 ? 0 R ? ? ?

Porygon = 1 ? 5 8 T 5 + ? 4 J 7 8
W S ? 7 F
? ? R N Q ? X

Roselia = F ? 4 N + W T ? ? + 6 N
F R ? J F ? 6 6
8 5 ? W

Red-version:

Aipom = 4 ? R C W (M) T ? ? 0 7 6
F M ? Y 2 4 ?
5 + N ? W

Lapras = F ? J ? 6 9 0 ? 4 Q 6 C
C ! ? ? 8 ? 6 6
8 Q ? (F)

Magikarp = X ? ? S ? ? X ? 4 6 8 ?
(F) + ? ? 9 7 5 6 S Y ? ?

Minun = 4 ? M 9 F Q X ? 2 8 N 7
H R ? H P 5 ? 0 ! 4 ?
W

Porygon2 = F ? 5 N - Q F ? ? + 6 !
? H ? ? F ? 6 R
6 9 ? W

Kysykää pois jos tulee jotain kysyttävää noista. Smile
Ainiin tietysti. En halua olla niin ilkeä että jättäisin laittamatta sen koodi-sivun. Tässä se on ---> http://www.upokecenter.com/games/dungeon/

Sitten siinä kun olette niin painakaa sitä "Wonder Mail Generator"- juttua.
Ja siitä voitte tehdä sitten mieleisenne pelastus tehtävän. Saatte valita yksityiskohdittain. Razz Toivottavasti se auttaa!

E: Oho. Metagross onkin jo laittanut sen sivun. No hyvä ^^
Mutta tulipahan laitettua sitten toinenkin perään. xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Ylläpitäjä
Admin


Viestien lukumäärä : 91
Location : Takanasi
Registration date : 01.10.2007

Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team   Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team - Sivu 2 EmptyKe 16 Tammi 2008, 13:19

Pitää kokeilla tehdä itse koodeja kyllä, Joy Seedejä on niin ärsyttävä hankkia. >_<

Monet tehtävät mistä Joy Seedejä saa, ovat yleensä todella ärsyttäviä ja pitkiä, ja kauppaan niitä ei tule helpolla myyntiin. Unknown Dungeonistakin niitä voi hankkia, mutta sielläkin yhden hankkimisessa saattaa kestää n. 10 min.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://poke.palstahaku.com
Meizza

Meizza


Viestien lukumäärä : 105
Ikä : 30
Location : Espoo
Registration date : 15.10.2007

Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team   Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team - Sivu 2 EmptyPe 07 Maalis 2008, 19:31

Luin tuolta PMD:n ohjekirjasta että näiden pelien välillä pystyisi vaihtamaan pokemoneja! Mutta kuinka ihmeessä se tapahtuu?
Pystyykö siis Redin ja Bluen välillä vaihtamaan?
Takaisin alkuun Siirry alas
metagross

metagross


Viestien lukumäärä : 38
Registration date : 15.10.2007

Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team   Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team - Sivu 2 EmptyPe 07 Maalis 2008, 20:38

Redistä pystyy siirtämään jonkun verran pokeja makuhita dojoon, ja jos voittaa ne saa ne omaksi. (Alku valikosta paina Receive team niin tiimi siirtyy makuhita dojoon.) En ole testannut tuota.
Takaisin alkuun Siirry alas
Meizza

Meizza


Viestien lukumäärä : 105
Ikä : 30
Location : Espoo
Registration date : 15.10.2007

Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team   Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team - Sivu 2 EmptyLa 08 Maalis 2008, 12:27

metagross kirjoitti:
Redistä pystyy siirtämään jonkun verran pokeja makuhita dojoon, ja jos voittaa ne saa ne omaksi. (Alku valikosta paina Receive team niin tiimi siirtyy makuhita dojoon.) En ole testannut tuota.

Ahaaa... No minä kerran taisin koittaa. Mutta.... mutta.... en muista sainko sen poksun omaksi jota vastaan ottelin. Hmm..... Suspect
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team   Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue Rescue Team
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-
» Pokemon Mystery Dungeon Time/Darkness
» Fake Pokemon
» Pokemon FR/LG/R/S/E Peliapuketju

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Diamond :: Pokemon videopelit :: Muut Pokemon pelit-
Siirry: