Diamond
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Diamond

Pokemon Foorumi
 
PortalPortal  PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Spyro pelit

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Meizza

Meizza


Viestien lukumäärä : 105
Ikä : 30
Location : Espoo
Registration date : 15.10.2007

Spyro pelit Empty
ViestiAihe: Spyro pelit   Spyro pelit EmptyTi 13 Marras 2007, 17:12

Eli tänne voi siis listata omat Spyro pelinsä tai kertoa mitä Spyroja on pelannut. Voimme myös keskustella tästä pienestä mutta pippurillisesta, liilasta lohikäärme sankarista, josta on jo tehty vaikka kuinka monta peliä.
Itse olen pelannut melkein kaikkia! Mutta jotkin Spyrot ovat tainneet jäädä minulta väliin.... Eikun hetkinen! Olen tainnut pelata kaikkia!
(Puhun nyt siis Ps2:n- Spyro peleistä) GB:n ja DS:n Spyro pelejä en ole pelannut, paitsi yhtä, jonka myin isoveljelleni mutta myi sitten joskus eteenpäin. Mutta nyt on ilmestynyt uusi Ps2 Spyro peli. Se on jatkoa
The Legend of Spyro: A New Beginning:ille, se on nimeltään
The Legend of Spyro: Eternal Night! Ilmestyy varmasti jossain vaiheessa peleihini. Smile Mutta... Oletteko te kokeilleet Spyroa?
Ja mitä Spyroja olette pelanneet?

Teidän vuoronne näin pitkän esitelmän jälkeen..... Pla pla pla Spyro pelit 215175
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Ylläpitäjä
Admin


Viestien lukumäärä : 91
Location : Takanasi
Registration date : 01.10.2007

Spyro pelit Empty
ViestiAihe: Vs: Spyro pelit   Spyro pelit EmptyKe 14 Marras 2007, 18:42

Spyroja on tullut pelattua joskus nuorempana. Itseltäni löytyy mm. Spyro 1(PS), Spyro 2(PS) ja Spyro 3(PS). Olen pelannut 2 ja 3 -Spyrot 100% läpi, ja 3 on omasta mielestäni paras Spyro. Spyroja löytyy myös pari muutakin kuin nuo.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://poke.palstahaku.com
Zant

Zant


Viestien lukumäärä : 28
Ikä : 30
Location : Virolahti
Registration date : 10.10.2007

Spyro pelit Empty
ViestiAihe: Vs: Spyro pelit   Spyro pelit EmptyKe 14 Marras 2007, 19:38

Voi kyllä Spyro-pelejä kotoa löytyy Gateway to Glimmer, Year of Dragon ja PS2:n Enter to dragonfly. DS:n Legend of Spyro:New Beginning löytyy myös. Hyviä ovat olleet, eikä niissä ole valitettavaa. Eternal Nightin ehkä hommaan DS:älle jos siinä on samanlainen ohjaus kuin edeltäjässään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Ylläpitäjä
Admin


Viestien lukumäärä : 91
Location : Takanasi
Registration date : 01.10.2007

Spyro pelit Empty
ViestiAihe: Vs: Spyro pelit   Spyro pelit EmptyKe 14 Marras 2007, 20:20

Juu, Spyrot ovat kyllä hyviä pelejä, Spyro: Year Of Dragon(spyro 3) on mielestäni se paras, se on pari kertaa tullut tahkottua läpi, ja ihan hauskaahan se on ollut. Year Of The Dragon koukuttaa vielä lopun jälkeen, kun on voittanut viimeisen päävihollisen, eräässä paikassa on ovi, johon pitää saada kaikki timantit ja lohikäärmeen munat. Silloin haluaa tietää mitä oven takana on, ja on pakko alkaa keräämään lohikäärmeen munia ja timantteja lisää. Aika hyvä keksintö oli koukuttamiseen, en kyllä aijo kertoa mitä oven takaa löytyy.

Hyvä peli siis.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://poke.palstahaku.com
Meizza

Meizza


Viestien lukumäärä : 105
Ikä : 30
Location : Espoo
Registration date : 15.10.2007

Spyro pelit Empty
ViestiAihe: Vs: Spyro pelit   Spyro pelit EmptyMa 19 Marras 2007, 21:48

Sain tuossa vähän aika sitten uusimman Spyron: The Legend of Spyro: The Eternal Night! Smile Ja olen tietysti jo aloittanut sen pelaamisen. Kumma juttu muuten.... Älä lue jos et halua tietää vielä mitään tästä uusimmasta Spyrosta (Tässä tulee pienen pieni spoileri!)... että kun aloittaa tämän pelin niin kaikki ne elementit ovat poissa, vaikka ne on saatu edellisessä pelissä.
:/ Se kummastuttaa. Mutta... nähtävästi ne saa taas uudestaan jollain lailla.
Olen saanut Tuli elementin näin alkuun. (Sen siis saa alussa. Tietysti.)
Mutta ihan ensivaikutelma toi seuraavan mielipiteen:
Verraton peli taas tämäkin! Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Spyro pelit Empty
ViestiAihe: Vs: Spyro pelit   Spyro pelit Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Spyro pelit
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Halo pelit
» Final Fantasy pelit
» Ratchet & Clank- pelit
» Fire Emblem- pelit

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Diamond :: Muuta :: Muut videopelit-
Siirry: