| Pokemon Battle Revolution keskustelu | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Admin Ylläpitäjä
Viestien lukumäärä : 91 Location : Takanasi Registration date : 01.10.2007
| Aihe: Pokemon Battle Revolution keskustelu Pe 12 Loka 2007, 15:49 | |
| Kiitos Rampelle tästä.
Todella hienon näköinen peli Wiille joka on tulossa tietääkseni vielä tämän vuoden puolella.
Stadiumin tapainen yksinpeli, mennään turnauksia läpi. Kun menee turnauksia, saa palkinnoksi erilaisia vaatteita tai muita härpäkkeitä joita voi sitten laittaa omalle tyypille.
Wi-Fi matsitkin ovat tässä mukana ja jos pelaa omilla Diamondin tai Pearlin pokemoneilla, myös Wi-Fi matseista saa niitä tavaroita omalle tyypille.
Pelissä on ominaisuus joka pystyy muuttaamaan sinun tiimisi 50 tai 100 tasoisiksi jotta pääset pelaamaan esim. Wi-Fissä. Esim. sinulla on 36 tasoinen Torterra jolla haluaisit pelata, mutta se on liian pieni tasoinen. Kone muuttaa siitä matsin ajaksi 50 tai 100 tasoisen (riippuen matsin tasorajoituksesta) ja laskee sen statsit uusiksi. | |
|
| |
Kiipeli
Viestien lukumäärä : 26 Location : Saarijärvi Pokémon : Gible Registration date : 10.10.2007
| Aihe: Vs: Pokemon Battle Revolution keskustelu La 13 Loka 2007, 09:00 | |
| - Mikebox kirjoitti:
- Itse ainakin odotan... Voiko siis D/P :n hahmolle leittaa niitä vaatteita?
Ei musta voi sille DP hahmolle, vaan sille PBR hahmolle. Odotan itte ainakin kuumeisesti! *narks narks* | |
|
| |
Zant
Viestien lukumäärä : 28 Ikä : 31 Location : Virolahti Registration date : 10.10.2007
| Aihe: Vs: Pokemon Battle Revolution keskustelu La 13 Loka 2007, 16:24 | |
| Hyvältä peli ainakin videoissa ja kuvissa näyttää, milta pelaaminen sitten tuntuukaan... Pelin kyllä hommaan, heti kun on edes varaa Wiihin. | |
|
| |
Rambo
Viestien lukumäärä : 5 Registration date : 13.10.2007
| Aihe: Vs: Pokemon Battle Revolution keskustelu Su 14 Loka 2007, 10:57 | |
| Colosseum ja XD olivat suoraansanottuna lieviä pettymyksiä. Toivottamasti tämä peli onnistuu hyvin! | |
|
| |
Meizza
Viestien lukumäärä : 105 Ikä : 30 Location : Espoo Registration date : 15.10.2007
| Aihe: Vs: Pokemon Battle Revolution keskustelu Pe 09 Marras 2007, 18:55 | |
| (Huoh!) Minä ensin silloin luulin kun kuulin tästä pelistä. Niin kuulin että siinä olisi Story-mode. Mutta kuulin karmaisevan totuuden ettei olekaan. Sen takia ehkä PBR ei ilmesty peli hyllyyn. Jos siinä olisi ollut Story-mode, niin sitten se olisi kyllä päässyt varmasti. Mutta nyt en ole varma, pääseekö. | |
|
| |
Juppe
Viestien lukumäärä : 14 Location : Glitch city Registration date : 11.11.2007
| Aihe: Vs: Pokemon Battle Revolution keskustelu Ma 12 Marras 2007, 16:47 | |
| - Meizza kirjoitti:
- (Huoh!) Minä ensin silloin luulin kun kuulin tästä pelistä.
Niin kuulin että siinä olisi Story-mode. Mutta kuulin karmaisevan totuuden ettei olekaan. Sen takia ehkä PBR ei ilmesty peli hyllyyn. Jos siinä olisi ollut Story-mode, niin sitten se olisi kyllä päässyt varmasti. Mutta nyt en ole varma, pääseekö. Jos ois ollut story mode niin siitä ois tullut semmonen uus Colosseum/XD. Eli ihan surkee. | |
|
| |
Meizza
Viestien lukumäärä : 105 Ikä : 30 Location : Espoo Registration date : 15.10.2007
| Aihe: Vs: Pokemon Battle Revolution keskustelu Ma 12 Marras 2007, 16:52 | |
| Ja tämä PBR tulee 7.12 lelulehden mukaan. Ja hinnaksi taitanee tulla joku 69.90€ -_- Muttaah... Joo.. Se siis on Stadiumin kaltainen peli. En ole kyllä koskaan Stadiumia pelannut. Mutta kyllä sen mysteeri on jo minulle tarpeeksi valjennut. Mutta... Koska se peli olisi sitten vedetty läpi? | |
|
| |
Juppe
Viestien lukumäärä : 14 Location : Glitch city Registration date : 11.11.2007
| Aihe: Vs: Pokemon Battle Revolution keskustelu Ma 12 Marras 2007, 17:45 | |
| - Meizza kirjoitti:
- Ja tämä PBR tulee 7.12 lelulehden mukaan. Ja hinnaksi taitanee tulla
joku 69.90€ -_- Muttaah... Joo.. Se siis on Stadiumin kaltainen peli. En ole kyllä koskaan Stadiumia pelannut. Mutta kyllä sen mysteeri on jo minulle tarpeeksi valjennut. Mutta... Koska se peli olisi sitten vedetty läpi? Sitten kun on joku colosseumi menty läpi. koko peli on vaan eri colosseumien menemistä. Saattaa käydä tylsäksi . | |
|
| |
GTA Wii Vierailija
| Aihe: Vs: Pokemon Battle Revolution keskustelu Ke 14 Marras 2007, 15:11 | |
| Minä ostan sittenkin wii:n ja ostan pelit ovat: Mario Galaxy, Pokemon Battle Revolution, Resident Evil 4 Special Edition, Metroid Prime 3 Corruption ja Paper Mario Wii myöhemmin ( mario kart wii ) |
|
| |
Meizza
| Aihe: Vs: Pokemon Battle Revolution keskustelu To 13 Joulu 2007, 16:52 | |
| No nyt on sitten PBR kaupoissa! Julkaistiin viime viikolla. (Eikö?) Onko kukaan ostanut sitä? Jos on niin voisitteko sitten kertoa minkälainen se on? Mukava olisi tietää onko se tylsä ja huono vai hyvää parempi. | |
|
| |
Kiipeli
Viestien lukumäärä : 26 Location : Saarijärvi Pokémon : Gible Registration date : 10.10.2007
| |
| |
Admin Ylläpitäjä
| Aihe: Vs: Pokemon Battle Revolution keskustelu Ke 30 Tammi 2008, 19:58 | |
| Oletkos sitten saanut jo? Itse hommasin pari viikkoa sitten, en ole pelannut melkein yhtään... | |
|
| |
Meizza
| Aihe: Vs: Pokemon Battle Revolution keskustelu Pe 01 Helmi 2008, 16:40 | |
| - Admin kirjoitti:
- Oletkos sitten saanut jo? Itse hommasin pari viikkoa sitten, en ole pelannut melkein yhtään...
Sitten se oli aika surkea, vai....? | |
|
| |
Admin Ylläpitäjä
| Aihe: Vs: Pokemon Battle Revolution keskustelu Pe 01 Helmi 2008, 17:53 | |
| Joo, vähän niinkin...
Kyllähän siinä nyt otteluita ottaa mieluummin kuin Diamondissa ja Pearlissa pelkästään, mutta muuta tekemistä pelissä ei olekkaan. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Pokemon Battle Revolution keskustelu | |
| |
|
| |
| Pokemon Battle Revolution keskustelu | |
|