Diamond
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Diamond

Pokemon Foorumi
 
PortalPortal  PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Minkälaista pakkaa käytät?

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Zant

Zant


Viestien lukumäärä : 28
Ikä : 30
Location : Virolahti
Registration date : 10.10.2007

Minkälaista pakkaa käytät? Empty
ViestiAihe: Minkälaista pakkaa käytät?   Minkälaista pakkaa käytät? EmptyLa 13 Loka 2007, 16:41

Eli siis topic, minne kuka vaan voi laittaa strategioitaan, kortti yhdistelmiä tms. pakkoihin liittyvää.
Itse en kyllä paljoa ole pelaillut TCG korteilla, mutta Power Keepers kortteja olen viimeksi käyttänyt pakassani(Rahat on kadonnut ja ei oo varaa DP kortteihin Crying or Very sad )Mutta käytin strategioita jotka raken tuivat sen sarjan Elite Four stadiumien ympärille. Lähinnä Glacian ja Sidneyn stadiumien yhpärille, mutta sitten tulivat Power keepersin fossiilit,jotka vieläkin ovat pakassa. Yleensä käytin Anorithien puutteesta johtuen Omanyten Influence hyökkäystä jolla saatoin etsiä pakasta Anorithin suoraan penkille ja näin saada Armaldon kentälle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Summerganon

Summerganon


Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 18.10.2007

Minkälaista pakkaa käytät? Empty
ViestiAihe: Vs: Minkälaista pakkaa käytät?   Minkälaista pakkaa käytät? EmptyKe 24 Loka 2007, 14:02

Käytän enimmäkseen power keepers kortteja muutamalla DP kortilla höystettynä. Tyypit ovat sähkö,vesi ja välillä normal tai väritönhän se on oikeastaan. lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
Meizza

Meizza


Viestien lukumäärä : 105
Ikä : 30
Location : Espoo
Registration date : 15.10.2007

Minkälaista pakkaa käytät? Empty
ViestiAihe: Vs: Minkälaista pakkaa käytät?   Minkälaista pakkaa käytät? EmptySu 24 Helmi 2008, 14:21

Minulla ei enää edes ole koko kortteja. Myin pois kun ei jaksanut enää korttien keräily innostaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Minkälaista pakkaa käytät? Empty
ViestiAihe: Vs: Minkälaista pakkaa käytät?   Minkälaista pakkaa käytät? Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Minkälaista pakkaa käytät?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Diamond :: Muu Pokemoniin liittyvä asia :: Pokemon TCG alue-
Siirry: