| Pokemon trivia | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Admin Ylläpitäjä
Viestien lukumäärä : 91 Location : Takanasi Registration date : 01.10.2007
| Aihe: Pokemon trivia Su 14 Loka 2007, 13:53 | |
| Täällä siis joku kysyy ensin jotain Pokemoniin liittyvää, ja muut yrittävät arvata vastausta. Kun joku antaa oikean vastauksen, kysyjä ilmoittaa sen hänelle, ja on oikein arvanneen vuoro kysyä.
Ensimmäinen kysymys: Mones sali on Pokemon D/P:ssä Hearthome Cityn sali?
Edit: Oikein Zant!
Viimeinen muokkaaja, pvm Su 14 Loka 2007, 13:58, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Zant
Viestien lukumäärä : 28 Ikä : 31 Location : Virolahti Registration date : 10.10.2007
| Aihe: Vs: Pokemon trivia Su 14 Loka 2007, 13:56 | |
| Oisko se mitenkään viides sali Jaa mun kysymys. Minkälainen ottelu (Siis monta vastaan monta)käytiin TV-sarjan jaksossa 508 ja kenen välillä? Mikä oli jakson jap. nimi siinäpä pähkinä purtavaksi. | |
|
| |
Admin Ylläpitäjä
| Aihe: Vs: Pokemon trivia Ke 17 Loka 2007, 19:12 | |
| Jakson nimi: "Electrike! Practice Center!" tai "Enter Champion Cynthia!!" tai "Champion Shirona Tōjō!!"
Taistelu käytiin: Paulin ja Cynthian välillä tai Ashin ja Cynthian tai Paulin välillä.
Ottelu: 6 vs 6(?)
Muusta en ole varma... | |
|
| |
Zant
Viestien lukumäärä : 28 Ikä : 31 Location : Virolahti Registration date : 10.10.2007
| Aihe: Vs: Pokemon trivia To 18 Loka 2007, 16:33 | |
| - Admin kirjoitti:
- Jakson nimi: "Electrike! Practice Center!" tai "Enter Champion Cynthia!!" tai "Champion Shirona Tōjō!!"
Taistelu käytiin: Paulin ja Cynthian välillä tai Ashin ja Cynthian tai Paulin välillä. Ottelu: 6 vs 6(?) Muusta en ole varma... Puutteita on mutta menkööt ei tätä kukaan keksi. Siis jakson nimi on Champion Cynthia appears! Ja Paul sekä Cynthia ottelivat ottelun, jossa Cynthia sai käyttää yhtä pokemonia Garchompia ja Paul viittä pokemonia(Chimchar, Weavile, Murkrow, Torterra ja joku). Paul hävisi ja Cynthia saarnasi jakson lopuksi Dialgasta ja Palkiasta
Viimeinen muokkaaja, pvm To 18 Loka 2007, 16:43, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Admin Ylläpitäjä
| Aihe: Vs: Pokemon trivia To 18 Loka 2007, 16:42 | |
| Minun vuoroni:
Mitkä ovat Dialgan ja Palkian japanilaiset nimet? | |
|
| |
Rambo
Viestien lukumäärä : 5 Registration date : 13.10.2007
| Aihe: Vs: Pokemon trivia To 18 Loka 2007, 18:40 | |
| - Admin kirjoitti:
- Minun vuoroni:
Mitkä ovat Dialgan ja Palkian japanilaiset nimet? Dialga=Diaruga Palkia=Parukia Minkä värinen on shiny tangela? | |
|
| |
metagross
Viestien lukumäärä : 38 Registration date : 15.10.2007
| Aihe: Vs: Pokemon trivia La 20 Loka 2007, 08:53 | |
| - Rambo kirjoitti:
- Admin kirjoitti:
- Minun vuoroni:
Mitkä ovat Dialgan ja Palkian japanilaiset nimet? Dialga=Diaruga Palkia=Parukia
Minkä värinen on shiny tangela? Eikös se ollut vihreä? | |
|
| |
Meizza
Viestien lukumäärä : 105 Ikä : 30 Location : Espoo Registration date : 15.10.2007
| Aihe: Vs: Pokemon trivia Pe 09 Marras 2007, 22:41 | |
| - metagross kirjoitti:
- Rambo kirjoitti:
- Admin kirjoitti:
- Minun vuoroni:
Mitkä ovat Dialgan ja Palkian japanilaiset nimet? Dialga=Diaruga Palkia=Parukia
Minkä värinen on shiny tangela? Eikös se ollut vihreä? Ainakin minun mielestäni se on vihreä. Mutta.... Kun ei ole kukaan laittanut kysymystä, niin minä voin laittaa. Jos se nyt haittaa? Kerro Uxien, Azelfin ja Mespritin japaninkieliset nimet. | |
|
| |
Admin Ylläpitäjä
| Aihe: Vs: Pokemon trivia Pe 09 Marras 2007, 22:46 | |
| - Meizza kirjoitti:
Ainakin minun mielestäni se on vihreä. Mutta.... Kun ei ole kukaan laittanut kysymystä, niin minä voin laittaa. Jos se nyt haittaa?
Kerro Uxien, Azelfin ja Mespritin japaninkieliset nimet. Uxie=Yukishii Mesprit=Emuritto Azelf=Agunomuu Kysymykseni: Mistä erottaa naaras Heracrossin ja uros Heracrossista? Edit: Oikein Meizza, jatka peliä!
Viimeinen muokkaaja, pvm Pe 09 Marras 2007, 23:24, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Meizza
Viestien lukumäärä : 105 Ikä : 30 Location : Espoo Registration date : 15.10.2007
| Aihe: Vs: Pokemon trivia Pe 09 Marras 2007, 22:52 | |
| - Admin kirjoitti:
- Meizza kirjoitti:
Ainakin minun mielestäni se on vihreä. Mutta.... Kun ei ole kukaan laittanut kysymystä, niin minä voin laittaa. Jos se nyt haittaa?
Kerro Uxien, Azelfin ja Mespritin japaninkieliset nimet. Uxie=Yukishii Mesprit=Emuritto Azelf=Agunomuu
Kysymykseni:
Mistä erottaa naaras Heracrossin ja uros Heracrossista? Uroksella taitaa olla sellainen risti pää sarvessaan. Kun taas naaraalla on ympyrähkö juttu sarvessaan. -Oikein?- E: Selvä, jatkan peliä. Mistä paikasta saa Arceuksen ja miten sen paikan saa? E: Oikein. Jatka peliä. ^^
Viimeinen muokkaaja, pvm La 10 Marras 2007, 10:32, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Ryoma
Viestien lukumäärä : 2 Registration date : 21.10.2007
| Aihe: Vs: Pokemon trivia La 10 Marras 2007, 10:31 | |
| Sen saa menemällä samaan paikkaan josta saa Dialgan/Palkian ja puhaltamalla Azure Fluteen. Azure Fluten saa lataustapahtumasta tai Arskalla. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Pokemon trivia | |
| |
|
| |
| Pokemon trivia | |
|